Voetreflexzonetherapie is een weldaad voor lichaam en geest

Voetreflexzonetherapie is een effectieve methode om pijn te verzachten. Het lichaam  wordt ontspannen. blokkades verminderen en de  doorbloeding wordt extra gestimuleerd. Voetreflex helpt bij zowel lichamelijke klachten als psychische klachten. Belangrijk is dat er naar de achterliggende oorzaak wordt gekeken.

Denk bijvoorbeeld aan onderstaande klachten

• Stress / Slapeloosheid
  • Hoge-/ lage bloeddruk
  • Astma / Bronchitis / Hooikoorts
  • Diarree / Obstipatie / Buikklachten
  • Blaasontsteking / Incontinentie
  • Overgang / Hormonale schommelingen
  • Spierpijn / Nek-/ Schouderklachten
  • Reuma / Rugklachten
  • Hoofdpijn /Migraine

Voeten met eelt, wratjes of groeven hoeven geen belemmering te zijn voor een bezoek aan mij. Deze  geven mij waardevolle informatie.

Door het masseren van de reflexzones wordt het hele lichaam beïnvloed. Men voelt zich vitaler. Door het ervaren van meer energie en kan je  weer beter functioneren. Lichaam en geest komen in evenwicht.

Kinderen

Voor kinderen is voetreflexzonemassage een goede ontspanningsmethode bij:

• Bedplassen
  • Stress ervaren
  • Slecht slapen
  • Concentratie problemen
  • Dyslexie / Dyscalculie
  • ADHD

Hierbij kan het zijn dat je als ouder een massage aangeleerd krijgt. De massage zorgt dat er  meer ontspanning komt bij je zoon of dochter.

Om optimale klachten vermindering te verkrijgen worden er meerdere behandelingen gegeven.

Voor het maken van een afspraak of als er vragen zijn, neem gerust contact met mij op.